Een frisse start!

In 2016 blogde ik op deze plek over mijn ervaringen met een Massive Open Online Content Course over eTwinning. Deze posts staan nog online, omdat ik misschien nog wel eens verder wil met het uitwerken van dit samenwerkingsproject. Ik heb om diverse redenen de MOOC echter nooit afgerond.

En nu? Ik ben tussen toen en nu nooit gestopt met het onderzoeken van mijn praktijk en het vernieuwen en verbeteren van mijn onderwijs. Daarom een nieuwe start: de site in het Nederlands, een frisse lay-out en nieuwe posts in aantocht.

Op dit blog zal ik voortaan verslag doen van interessante onderwijsboeken die ik lees, artikelen die me raken en van workshops die ik volg of conferenties die ik bezoek. Als verdere verwerking en verdieping voor mijzelf, maar ook als inspiratie voor anderen.

Stay tuned!


Reacties